دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

به تیک فیلم خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵

قوانین تیک فیلم

جدیدترین فیلم ها

دانلود فیلم اسب
دانلود فیلم اطراف آرامش
دانلود فیلم پیش خواهد آمد
دانلود فیلم هیهات
دانلود فیلم نزدیک تر
دانلود فیلم داره صبح میشه
دانلود فیلم امکان مینا
دانلود فیلم خاکستر و برف

برای مشاهده همه فیلم های جدید کلیک کنید

خرید 200 کارتون دوبله فارسی
به جای خرید یک مجموعه جا گیر از کارتونهای دلخواه خود با قیمت معادل 150 هزار تومان فقط 16000 تومان پرداخت کنید و در قالب 9 دی وی دی این مجموعه را در اختیار بگیرید ! ( 90 درصد صرفه جویی در هزینه و صرفه جویی در فضا )

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

قیمت: فقط و فقط 16000 تومان
خرید انیمیشن

نقد و بررسی فیلم مردن به وقت شهریور

نقد و بررسی فیلم مردن به وقت شهریور

فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» چهارمین ساخته هاتف علیمردانی از 7 مرداد ماه به سرگروهی سینما آزادی اکران شده است. «مردن به وقت شهریور» یک فیلم اجتماعی درباره جوانان و مشکلات آن هاست. پخش این فیلم بر عهده شکوفا فیلم است. هاتف علیمردانی فیلم های «کوچه بی نام»، «به خاطر پونه» ، «یک فراری از بگیو»، «راز دشت تاران» را نیز ساخته است.فیلم «مردن به وقت شهریور» در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (صبا گرگین ‌پور) شد.

 


خلاصه فیلم «مردن به وقت شهریور»:

سینا چند ماه بیشتر برای قبولی در کنکور فرصت ندارد. از یک سو بنیاد متزلزل خانوادگی و از سوی دیگر آشنایی او با یک جوان خیابانی عاشق موسیقی ماجراهایی را برای او رقم میزند.

 
عوامل فیلم «مردن به وقت شهریور»:

کارگردان، تهیه کننده، نویسنده: هاتف علیمردانی/ مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری/ صدابردار: میثم یاردیلو/ چهره‌پرداز: سودابه خسروی/ طراح صحنه و لباس: فروزان جلیلی‌فر/ جلوه‌های ویژه میدانی: گروه 13/ تدوین: امیر ادیب‌پرور/ صداگذاری: علیرضا علویان/ موسیقی: افشین عزیزی/ عکاس: لیلا خوش‌کنار

بازیگران: حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نوید لایقی‌مقدم، صبا گرگین ‌پور، نازنین بیاتی، مارتین شمعون‌پور، مهراد ماکوئی، پروین ملکی، کتایون سالکی، ترلان پروانه

 
حواشی «مردن به وقت شهریور»:

نام فیلم «مردن به وقت شهریور» از شعر سید علی صالحی گرفته شده است.

هانیه توسلی پیش از فیلم «مردن به وقت شهریور»، در فیلم «به خاطر پونه» نیز با هاتف علیمردانی همکاری داشته است.

هاتف علیمردانی درباره ساخت دو فیلم «مردن به وقت شهریور» و «به خاطر پونه» گفت:

"«مردن به وقت شهریور» نسبت به فیلم «به خاطر پونه» اثر سرراست‌تری است و در این کار پیشرفت خود را حس می‌کنم هرچند من هنوز در حال تجربه کردن هستم اما «مردن به وقت شهریور» تمام آن چیزی است که من از سینما می‌دانم."

مهرداد ماکویی درباره ایفای نقش یک بیمار مبتلا به ام اس، گفت:

"برای ایفای این نقش چند نمونه از بیماران مبتلا به ام اس را ملاقات کردیم و حتی آقای فرخ نژاد یک روز پزشکی را برای مشاوره دادن سر صحنه فیلمبرداری آورد. تجربه عاطفی شخصی خود من برای لحظه هایی که این شخص دچار غم و ناراحتی و یا استرس می شود به من کمک کرد. امیدوارم توانسته باشم به درستی از ایفای این نقش بر بیایم. حضور فرخ نژاد به عنوان بازیگر روبرو نیز کمک فراوانی در انتقال درست حس ها به من کرد."

نوید لایقی مقدم درباره نقشش در فیلم «مردن به وقت شهریور» گفت:

"ابتدا سعی داشتم خودم را جای سینا بگذارم تا ببینم در این موقعیت او چه رفتاری می کند اما بعد به این نتیجه رسیدم که باید از بیرون به او نگاه کنم و خودم را کنار بکشم. به نظرم شخصیت سینا کاملا باورپذیر است و هرکسی می تواند در موقعیت‌های خاص واکنش های متفاوتی از خود نشان دهد."

مارتین شمعون پور که در فیلم «مردن به وقت شهریور» نقش صاحب استودیو موسیقی را بازی می کند، در خارج از فیلم نیز در عرصه موسیقی فعالیت می کند.

هاتف علیمردانی درباره فیلم «مردن به وقت شهریور» گفت:

"این فیلم قصه جوان ها و مشکلاتی است که با آن روبرو هستند. سرعت زیاد مدرنیته و دو فرهنگی شدن جوانان ما اهمیت بسیاری دارد که معتقدم باید به آن پرداخت شود. «مردن به وقت شهریور» به مخاطبان آلارم اجتماعی می دهد."

فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی با توجه به روز بودن موضوعش، نتوانسته آن را به درستی پردازش کند.
جبار آذین منتقد سینما در خصوص فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: هاتف علیمردانی فیلم‌ساز با استعداد و تلاشگری است که در آثار سینمایی خود سعی  داشته دغدغه‌های خانوادگی و اجتماعی خود را به تصویر بکشد.

وی افزود: تجربه برخورد تماشاگر با فیلم قبلی او «به خاطر پونه» این فیلم‌ساز را به ساخت اثر دیگر با نام «مردن به وقت شهریور» مجاب کرد، این فیلم مسائل، دیدگاه‌ها و اختلافات خانوادگی را از طریق شخصیت " سینا " به مخاطبان منتقل می‌کرد.

آذین اظهار داشت: سینا در گیر‌و‌دار اختلافات با پدر خود علیرضا وارد مسیری تاز می‌شود، مسیری که با موسیقی رپ شروع شده و به مواد مخدر،انحراف اخلاقی،روابط نا سالم جوانان و پوچی و بن‌بست می‌رسد.

وی در خصوص نگاه کارگردان به موضوعات مطرح تصریح کرد:پرداختن به معضلات و مشکلات جوانان خیلی خوب است اما نگاه او به این گذرا و سطحی بوده و در واقع این فیلم‌ساز در فیلم خود صرفاً مشکلاتی را مطرح می‌کند بدون آنکه تحلیل و یا تصویر درست از معضلات جوانان ارائه کند با این حال طرح جسورانه‌ی مناسبات نسل جوان و مشکلات پیش روی آن‌ها در این فیلم قابل احترام است به ویژه آنکه فیلم‌ساز از نگاه تلخ،تیره و سیاه نمایی مشکلات پرهیز کرده است.

وی در ادامه گفت: با این همه این فیلم از نظر ساختار فنی و هنری میان تله فیلم و فیلم سینمایی در نوسان است و ضعف شخصیت پردازی و اضافه بودن برخی از شخصیت‌ها از جمله ایرادهای آن محسوب می‌شود.

این منتقد عنوان کرد: «مردن به وقت شهریور» علی‌رغم جایگاه مؤثر موسیقی در داستان فیلم،موسیقی ندارد و نقش خانواده سینا در برخورد با مشکلات او و خانواده بسیار کمرنگ بوده و در مجموع این فیلم به دلیل طرح سوژه روز و بازی‌های متفاوت و تلاش‌های کارگردان برای تصویرگیری مشکلات اجتماعی، قابل توجه است.

وی در مورد بازیگران و پردازش شخصیت‌ها بیان کرد: این فیلم در زمینه شخصیت پردازی، دچار مشکل است و زمانی که شخصیت‌ها به درستی خلق نشوند نمی‌توانند اثر گذار باشند، «مردن به وقت شهریور» با وجود بازیگران خوبی چون فرهاد اصلانی و هانیه توسلی نتوانسته جذاب و کامل باشد و تنها در حد تیپ قابل پذیرش است و علی‌رغم ذهنیت مخاطب از توانایی‌های بازیگران نام بده، آن‌ها در این فیلم بازی‌های درخشانی از خود ارائه نکردند و تمامی این ضعف‌ها نشات گرفته از پردازش ضعیف شخصیت‌ها است.

وی ادامه داد: تا زمانی که کاراکترها خلق نشوند بازیگر نمی‌تواند به آن جامعه‌ی علم بپوشاند که متاسفانه این فیلم با ضعف پردازش همراه بود.

آذین در خصوص فیلم‌نامه تصریح کرد: نقش فیلم‌نامه در تمامی آثار مهم است و تا زمانی که متن قدرت نداشته باشد بازیگر نمی‌تواند آن را به تصویر بکشد و این کار هم به دلیل ضعف فیلم‌نامه و پردازش نشدن نقش‌ها نتوانست دغدغه و مشکلات را به خوبی به تصویر بکشد که البته در این مسیر کارگردان و فیلم‌نامه نویس هر دو با هم بر روی کار تاثیر گذر هستند.

وی در خصوص پایان فیلم‌ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پایان فیلم سلیقه کارگردان است و باید به آن احترام گذاشت اما علیمردانی پایان معقولی را برای فیلمش در نظر نگرفت و با ارائه پایانی تحمیلی کار را به اتمام رساند، اینکه شخصیت‌های شرور و منفی در پایان به صورتی غیر منطقی از صحنه حذف شوند به نظر من پایان دلنشینی برای مخاطبان نخواهد بود که این پایان نابسامان به دلیل پردازش نادرست شخصیت‌ها از ابتدای فیلم است که منجر به چنین پایانی می‌شود.

محمدرضا لطفی (مجری – منتقد) در ابتدای این نشست درباره این فیلم گفت: مردن به وقت شهریور از چند منظر قابل بررسی است.اول این که معمولا این فیلم ها در چنین فضایی و با توجه به مقوله سانسور و قوانین پخش در کشور ما همواره در مرزی قرار دارند که می توانند تبدیل به اثری شعاری و خنده دار شوند که آخرین ساخته علیمردانی به این دام گرفتار نمی شود و این یک نقطه مثبت است،هرچند که به همان دلایل به شکل کاملی نمی تواند به عمق برود و برای همین فیلم اوج نمی گیرد و مخاطب نمی تواند به شکلی کامل به درون شخصیت ها نفوذ کند.از طرف دیگر هرچه میزان سن های فیلم نشان از بلوغ فیلمساز می دهد،بازی ها به استثنای بازی صبا گرگین پور در سطح مطلوبی قرار ندارند و می توانستند بهتر باشد.


 

وی افزود: از سوی دیگر شخصیت ام جی با بازی گرگین پور در فیلمنامه در سطح است،اما بازی خوب او این مشکل را تا حتی کاور کرده،اما از  آن سو دیگر شخصیت نوجوان فیلم در فیلمنامه پخته تر و قوی تر است،اما بازی بازیگرش باعث ترمز در فیلم شده است.اینکه فیلمساز در چنین شرایطی نسبت به یک معضل اجتماعی احساس خطر می کند جای تقدیر دارد و «مردن به وقت شهریور» فیلم خوبی است،اما فیلمی مانا و ماندگار نیست.


 

در ادامه این بحث هاتف علیمردانی عنوان کرد:علاقه و انتخاب اول من سینمای کودک است،اما از آنجایی که امکانات کافی در این بخش وجود ندارد و این نوع سینما از سوی مسولان جدی گرفته نمی شود ترجیح می دهم که وارد سینمای اجتماعی بشوم.مضاف براینکه مخاطبان سینمای کودک امروزه بهترین و کاملترین محصولات روز دنیا را دیده اند و سطح توقعشان بالا رفته و دیگر دوره ای نیست که کودک با کارهای عروسکی دهه شصت ارتباط برقرار کند.من در این فیلم به دلیل قوانین ارشاد و فرار از ممیزی یک دهم واقعیت را به تصویر کشیدم،چیزی که در جامعه رخ می دهد به مراتب بدتر و خطرناک تر از آن چیزی است که شما در فیلم شاهد هستید.متاسفانه نسل بچه های دهه هفتاد به شدت بی آرمان هستند و همین موضوع باید ریشه یابی شود.آنهایی که این فیلم را می بینند بدانند که تازه با یک تصویر به شدت پاستوریزه شده روبرو هستند و واقعیتی که بیخ گوش ما در حال وقوع است به شکلی می باشد که حتی بازگو کردنش هم امکان پذیر نیست و این زنگ خطر را باید جدی گرفت.


 

علیمردانی همچنین درمورد بازیگران فیلم خود و شیوه انتخاب آنها توضیح داد:ما در این فیلم با سه طیف بازیگر مواجه هستیم.گروه اول بازیگران حرفه ای و مطرح سینما هستند که شامل حمید فرخ نژاد و هانیه توسلی می شود.گروه دوم بازیگرانی بودند که کار کرده بودند و در عین جوانی اما شروع بسیار خوبی داشتند،مانند مارتین شمعون پور و نازنین بیاتی و دست آخر بازیگرانی که تجربه ای نداشتند و برای اولین بار جلوی دوربین می آمدند که همین گروه سوم در واقع نقش اصلی های فیلم بودند.ما برای انتخاب این افراد تمام آموزشگاه ها،دانشکده های سینمایی و تاترها را رصد کردیم و از بالغ بر ششصد هفتصد هنرجو تست گرفتیم و اغراق نیست اگر بگویم کسی نبوده که در این آموزشگاه ها بوده و ما از او تست نگرفته باشیم.


 

وی افزود:این ریسک بزرگی است که شما وزنه های سنگین تر را برای نقش های دوم و سوم بگذاری و به تازه کارها نقش اصلی بسپاری،اما معتقدم که سینما نیاز به جوانان و نیروی تازه دارد.من خودم از سینمای تجربی آمده ام و  با این شیوه رشد کرده ام.تمام فیلم هایم هم این شکلی هستند.همین مردن به وقت شهریور فیلمی است تماما در بخش خصوصی که با هزینه شخصی خودم ساخته شده است و هزینه تولیدش هم خیلی کمتر از فیلمهای معمول این شکلی است که بیشتر عوامل فیلم لطف کردند و یا پول نگرفتند و یا به ما تخفیف دادند،با این حال احساس می کنم که فیلم در جشنواره سال گذشته مورد بی مهری قرار گرفت و آن را به درستی ندیدند.حتی صبا گرگین پور هم که کاندید سیمرغ شده بود به گفته یکی از داوران قرار بود که با نظر اکثریت آرا جایزه به او تعلق بگیرد اما به هر دلیلی این اتفاق صورت نگرفت و صبا در همان کاندیدا باقی ماند.هرچند که این بی مهری ها برای من مهم نیست،من معتقد به یک سینمای بدنه سالم و  پویا هستم که هدفش مخاطب و مردم است.برای من بیش از هرچیز مردم اهمیت دارد.همان طور که فیلم قبلی ام به خاطر پونه در جشنواره در بخش خارج از مسابقه قرار گرفت،اما در اکران با استقبال بسیار خوب مردم مواجه گردید و همین برای من کافی بود.


 

در ادامه این نشست علی افشین راد گفت: چیزی که در سینمای ایران به شدت معضل و آسیب است،این موضوع می باشد که به دلیل هزینه و بودجه وقت کافی برای پیش تولید گذاشته نمی شود.خوشبختانه این پروژه از معدود فیلم هایی بود که برای پیدا کردن بازیگران و بچه ها با حوصله و دقت زمان صرف شد و ما از هرکسی که احساس می کردیم می تواند موثر باشد تست گرفتیم.این اتفاق در سینمای ایران یک حلقه مفقوده است و باید به آن توجه کرد.حتی پس از انتخاب بچه هایی که قرار بود برای اولین بار جلوی دوربین بروند تازه وارد فاز تمرین شدیم و مدتها با انها تمرین کردیم.ما می خواستیم که انرژی و انگیزه انها را تا روز آخر حفظ کنیم و برای همین اولا هیچکدام نمی دانستند که قرار است کدام نقش را بازی کنند و ما در تمرین ها هربار نقش ها را عوض می کردیم و می چرخاندیم،ضمن اینکه هیچیک از آنها فیلمنامه نداشتند و فقط خط قصه داستان را می دانستند و حتی در طول فیلمبرداری هم برای اینکه جلوی دوربین فریز نشوند به آنها فیلمنامه ندادیم و سکانس سکانس جلو می رفتیم.


 

در پایان هم صبا گرگین پور بازیگر این فیلم که برای نقش اش در «مردن به وقت شهریور»  کاندید سیمرغ شده بود در این جلسه گفت:مردن به وقت شهریور اولین تجربه من جلوی دوربین بود،من متولد هفتاد هستم و بیش از این چند سال تاتر کار کرده بودم.یک روز آقای افشین راد بامن تماس گرفت و گفت خانوم صبا گرگین پور؟من هم گفتم من آقای صبا گرگین پور هستم و بعد به دفتر رفتم و برای این نقش انتخاب شدم.بعد از این فیلم دو کار به من پیشنهاد شد که آنها را نپذیرفتم.اساسا دروغ است اگر کسی که وارد حرفه بازیگری می شود بگوید شهرت را دوست ندارد و دلش نمی خواهد دیده شود،من هم از این قاعده مستثنی نیستم و  دوست دارم تا به شهرت برسم.اما نه به هر قیمتی و برای همین فضای تاتر را دوست دارم و آن را رها نمی کنم.


 

گرگین پور در پایان صحبت هایش گفت: با حرفهای آقای علیمردانی به شدت موافقم که بچه‌های دهه هفتاد بی آرمان هستند و من این را به وضوح در هم نسل‌هایم می بینم و فکر می کنم که این وظیفه سینما و هنرمند است که علت این موضوع را ریشه یابی کند و آن را به تصویر بکشد.

خلاصه داستان

سینا پسر نوجوانی است که علاقه و استعداد زیادی درموسیقی دارد.مادرش ده سال پیش آن ها را رها کرده و به خارج از کشور رفته است.سینا با پدرش (حمید فرخ نژاد) ،خواهرش و برادر معلولش زندگی می کند. سینا با پدرش علیرضا اختلافات شدیدی دارد که بخشی از آن به دلیل  محدودیت هایی ست که علیرضا برای او  ایجاد کرده است تا از طریق آن سینا را به درس خواندن ترغیب کند. سینا که در سنین نوجوانی قرار دارد و نیاز مند احترام و توجه ویژه از جانب اطرافیان خود است ، سر خورده از بد رفتاری های خانواده با خواننده ی رپی به نام ام جِی آشنا می شود.ام جی برای ضبط موسیقی و تهیه ی آلبوم خود به پول نیار دارد و به همین دلیل به سینا نزدیک می شود تا از طریق تلکه کردن او پول لازم خود را بدست آورد.سینا از طریق ام جی به دنیای جدیدی وارد می شود که حریم های قبلی را برای او می شکند و او را مرکز توجه قرار می دهد .ام جی پای سینا را به دنیای ارتباط های دختر و پسری و فضای مخدرات باز می کند و حتی به حامد هم مواد می دهد.حامد با استعمال مواد بیماریش تشدید می شود و همین عامل تلنگری برای قطع رابطه سینا با ام جی. ام جی که با رفت و آمد به خانه ی سینا دفتر خاطرات خواهر او را  دزدیده بود از خواهر سینا باج خواهی می کند .سینا متوجه این موضوع شده و برای نجات خواهرش دست به کار می شود . بعد از درگیری سینا و ام جی ،رپر نوجوان با پول های پدر سینا فرار می کند . ام جی در حال فرار با مینی بوسی تصادف می کند و مرگ پایانی است برای بازی هایی که او آغاز کرده بود.


 

نقد ساختاری

حتما متوجه این موضوع شده اید که خلاصه ی داستان نگارش شده در قسمت قبل ،شبیه یادداشت هایی ست که در نشریات و سایت ها برای تبلیغ فیلم های آخر هفته ی تلویزیون منتشر می شود و در حقیقت مشکل اصلی فیلم هم از همین جا شروع می شود.نحوه ی پرداخت به موضوع ساده انگارانه صورت گرفته است .ایده ی ابتدایی فیلم و گره هایی که در داستان ایجاد میکند ،تلویزیونی است و کشش لازم برای پیگیری از طرف مخاطب سینما را ندارد.در یک کلام ،مردن به وقت شهریور  تله فیلمی ست که به سینما آمده  و ساختار سینمایی پیدا کرده  است که این مشکل در پایان بندی فیلم  بیشتر به چشم می آید.
مشکل دیگری که فیلم با آن روبروست خلق شخصیت های زائد است. فیلم نامه شخصیت هایی را می آفریند که به روند داستان یا گره فیلم نامه هیچ کمکی نمی کند. در اسامی بازیگران فیلم نام هانیه توسلی دیده می شود که در نقش همسر علیرضا ظاهر می شود.ولی در خلاصه ی داستان اشاره ای به حضور او نشد.دلیلی هم به یاد کردن از او نیست چون بود یا نبود او به فیلم کمکی نکرده است فقط داستانک کوچکی است که در فیلم نه به درستی پرداخت می شود و نه به نتیجه می رسد.شاید علت اصلی استفاده از یک شخصیت زن تلطیف فضای مردانه ای ست که بر فیلم سایه افکنده.و یا نقش نازنین بیاتی که بسیار کمرنگ و بی رمق نگاشته شده .به لیست این شخصیت های زائد می توان صدف را هم اضافه کرد .شخصیتی که این عدم شخصیت پردازی باعث شده در بعضی سکانس ها به جای بازی کردن مقابل سینا  مانند یک تماشاچی  منفعل عمل کند.
به تصویر کشیدن دنیای نوجوانان مستلزم عبور از خط قرمز هایی ست که در سینمای ما اجازه ی عبور از آن داده نمی شود .بنابراین بهتر است فیلم ساز از طریق واکنش ها به فضا سازی این محیط بپردازد  نه از طریق کنش ها و نمایش اصل رویداد.در صحنه ی رقصیدن ام جی در خانه ی سینا  مقابل دخترها این تصنعی بودن مخاطب را سرد و از فیلم بیرون می اندازد.این مشکل در صحنه هایی که محل جمع شدن دوستان ام جی است نیز دیده می شود.
با توجه به این که بخشی از موضوع داستان به موسیقی مربوط است ولی خود فیلم از موسیقی خوبیی بهره نبرده است.موسیقی متن آن جا که باید شان روایتگری داشته باشد حسی عمل می کند و در جایی که باید به انتقال احساس به مخاطب تلاش کند شان روایت گری پیدا می کند.


 

نقد محتوایی

با تمامی مشکلاتی که در فیلم دیده می شود جسارت آقای علیمردانی  قابل تقدیر است که در اثر خود به موضوع پر چالشی پرداخته است . علیمردانی از غرض ورزی و سیاه نمایی اجتمایی پرهیز کرده و مسئولیت اقدامات فرد را به گردن اجتماع  نمی اندازد.با این همه این سوال در ذهن مخاطب باقی می ماند که  چرا سینایی که این چنین در مقابل عرف های اجتماع و خانواده اش عصیان می کند ،در واکنش به اقدامات ام جی از موضع ضعف واکنش نشان می دهد؟

 از طرف دیگر نقش جامعه –در این جا منظور خانواده است – در حل مشکلات فرزندان نادیده گرفته شده است.سینا با مشکلی روبرو شده و پس از تلنگری که ناشی از تشدید بیماری حامد است خودش اقدام به حل این مسئله می کند.مخاطب شاهد بوده که در مشکل ایجاد شده برای سینا  بخشی از تقصیر ها به گردن خانواده و رفتار آن ها گذاشته می شود پس برای رفع این مشکل هم خانواده می بایست در حد خود نقش ایفا می کرد.
در مجموع می توان  گفت مردن به وقت شهریور  فیلم  شریفی است اما از پختکی لازم برای درگیر کردن مخاطب و تاثیر بر افکار آن عاجز است و مانند  نمونه های دیگر گونه ی خود، فقط به طرح موضوع می پردازد و از ارائه راه حل خود داری می کند. با توجه به مسائل اجتماعی که کم و بیش همه ی خانواده های شهری با آن روبرو بوده اند وقت ارائه ی راه حل از طرف هنرمندان رسیده است.چرا که در حال حاضر همه پذیرفته اند که چنین مشکلاتی وجود دارد و یاد آوری آن کمکی به حل مسئله نخواهد کرد. و این همان مشکلی است که در تلویزیون هم با آن روبرو هستیم.طرح مسئله ، جذب مخاطب و ناتوان در جمع بندی و نتیجه گیری.


 

نظری بدهید

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

X
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تیک فیلم(tikfilm.net) می باشد.